Yiğit TIRNOVA

Arel Üniversitesi Fizyoterapi ve Rehabilitasyon bölümünden mezun olmuş olup kendi özel muayenehanesinde hastalarına hizmet vermektedir.

Okullar/Eğitimler

AC-OMT Osteopathic Manuel Therapy Dura Osteopathy Association – Dry Needling

AC-OMT Osteopathic Manuel Therapy Dura Osteopathy Association – Cupping Therapy

Neuro Orthopaedic İnstitute- NeuroİmmunSystem Mobilitation

UZMANLIK ALANLARI

Sporcu Rehabilitasyonu -Skolyoz – Omurga rahatsızlıkları – Nörolojik Rahatsızlıklar

Mert TIRNOVA

Acıbadem Üniversitesi Fizyoterapi ve Rehabilitasyon bölümünden mezun olmuş olup kendi özel muayenehanesinde hastalarına hizmet vermektedir.

• Acıbadem Üniversitesi Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Bölümü

• AC-OMT Osteopathic Manuel Therapy Dura Osteopathy Association – Dry Needling

• AC-OMT Osteopathic Manuel Therapy Dura Osteopathy Association Cranio Sakral Osteopathy

• AC-OMT Osteopathic Manuel Therapy Dura Osteopathy Association – Kinesiologic Taping

• AC-OMT Osteopathic Manuel Therapy Dura Osteopathy Association – Cupping Therapy

• AC-OMT Osteopathic Manuel Therapy Dura Osteopathy Association – Osteopathic Manuel Therapy

• 8.Ulusal Spor Fizyoterapistleri Kongresi – Omuz Klinik ve Fonksiyonel Değerlendirme

• 8.Ulusal Spor Fizyoterapistleri Kongresi – Kas, Tendon ve Bağ Yaralanmalarında Rehabilitasyon

• Istanbul Universitesi ve TFD – 1. Ortopedik Rehabilitasyon Sempozyumu

• OMT Training Manuel Therapy Treatment of Musculoskeletal Pain – Osteopathic Articulation , Manipulation

• OMT Training Manuel Therapy Treatment of Musculoskeletal Pain – Myofascial Pain Diagnosis and Treatment.

Bilinen diller

İngilizce, Japonca

Şeyma Ceren GENCER

İzmir Katip Çelebi Üniversitesi Fizyoterapi ve Rehabilitasyon bölümü mezunudur.

MPT Manuplative & Mobilization Akademi ‘den kinesiolojik bantlama, alt ekstremite

manuel terapi ve üst ekstremite manuel terapi eğitimlerini almıştır. David G Simons Academy ‘den kuru iğneleme teknikleri eğitimini almıştır.

İngilterede kendi kliniği bulunan Dr. Ruth JONES tarafından Pelvik taban ağrıları ve tedavisi eğitimini almıştır.

Aynı zamanda Ürojinekolojik disfonksiyonlarda pelvik taban rehabilitasyonu eğitimini de alarak Pelvik taban fizyoterapisti ünvanını almıştır.

Okullar/ Eğitimler

MPT Manuplative & Mobilization Manuel Therapy Upper Extremite

MPT Manuplative & Mobilization Manuel Therapy Lower Extremite

MPT Manuplative & Mobilization Manuel Therapy Kinesiotape