Ameliyatsız Boyun Fıtığı Tedavisi

Ameliyatsız boyun fıtığı tedavisi, İzmir manuel terapi uygulamalarıyla en hızlı sürede sağlığınıza kavuşmanızı destekliyor. Kayroprakti tedavileriyle cerrahi müdahalelere gerek olmadan boyun ağrılarından kurtulabilirsiniz.

Ameliyatsız Boyun Fıtığı Tedavisi Nasıl Yapılır?

Cerrahi işlemlere gerek olmadan tamamen manuel terapi olarak uygulanan kayropraktik yöntemler; omurlara ve omurganın bütününe doğrudan manipülasyon teknikleriyle uygulanır.

Kas, bağ ve tendonların yanı sıra yumuşak doku manipülasyonlarını içeren uygulamaları kapsar. Kayropraktik tedavide kişiye özel program belirlenir. Hastanın yaş ve fiziksel özelliklerinin yanı sıra genel sağlık durumu ve kemik yapısına bağlı olarak manuel tedavi uygulamaları yapılır.

Ameliyatsız Boyun Tedavisi Kimlere Uygulanır?

İzmir kayropraktik uzmanı tarafından uygulanan ve yaşam kalitesini artıran tedavi yöntemi, boyun fıtığı olan ve ameliyat aşamasında olmayan hastalara uygulanır. Servikal Disk Hernisi olarak bilinen ve boyun ağrılarına neden olan fıtık belirtileri;

• Başın arka kısmından başlayarak şakak kısımlarına doğru ilerleyen boyun ağrılarıyla anlaşılabilir.
  • Boyundan kollara doğru inen kapsamlı ve şiddetli ağrılara neden olur.
  • El tutuş ve kavrama becerilerinde azalma, sırt, kollar ve omuzlarda ağrılar
  • Kol ve parmaklarda uyuşma, duyu kaybı
  • Lokal elektriklenme, refleks kayıpları
  • El ve kol kaslarında güçsüzlük ve incelme

Gibi belirtilerle tespit edilebilir. Boyun bölgesindeki 7 omur ve 5 diske doğrudan yapılacak olan kayropraktik manipülasyon uygulamaları, hastanın yandaş hastalıkları veya fiziksel problemleri olup olmadığına bağlı olarak fizik tedavilerle uygulanır.