Baş Ağrısı Tedavisi

Kısa süreli veya uzun süreli baş ağrılarında, migren ve gerilim tipi baş ağrılarında fizyoterapi uygulamalarıyla tüm can sıkıcı durumları geride bırakabilirsiniz. İzmir bağ ağrısı tedavi uygulamalarıyla, ağırının türüne göre profesyonel çözümler uygulanır.

Baş Ağrısı Çeşitleri ve Fizyoterapi Uygulamaları

Kasları ve eklemleri gevşetmek üzere uygulanan fizyoterapi uygulamalarıyla, baş ağrıları azaltılır ve şiddetine göre tamamen geçirilir. İzmir fizyoterapist çözümlerimiz ile ilaç, cerrahi müdahaleye gerek olmadan doğal çözümlerle baş ağrılarını geçiriyoruz.

Öncelikle danışanlarımızın ağrı türünü belirlemek ve genel sağlık durumuna, yaş ve diğer hastalıklarına göre kişiye özel bir program belirliyoruz. Temel olarak 3 farklı türde baş ağrısı vardır. Bunlar;

• Gerilim Tipi Baş Ağrısı

Baş çevresinde aşırı baskı hissettiren ve sıkı bir şekilde sarılmışçasına ağrıya neden olan tiptir. Yaygın görülen bir baş ağrısı olarak hafif veya orta dereceli baş ağrısı olarak nitelendirilir.

Nedeni tam olarak bilinmemekle birlikte, İzmir manuel terapi yöntemleriyle hızlı şekilde çözüm alınabilir.

• Servikal Baş Ağrısı

Boynun ilk üç servikal eklemindeki uzun süreli strese bağlı olarak görülen ve migrene benzer bir ağrı türüdür. Başın taban kısmından başlar ve başın farklı kısımlarında seyreden bir ağrı türüdür. Fizyoterapiyle tedavi edilir bir ağrı türüdür.

• Postüral Disfonksiyon

Mobil cihaz ve bilgisayar kullanımlarına bağlı olarak son yıllarda yaygın olarak görülen bir ağrıdır. Üstelik uzun süreli oturmalar sadece baş ağrılarına değil kas güçsüzlüğü ve dengesizliğine, omuz ve göğüste sıkışmalara, eklem tahrişlerine neden olabilir.